Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij

Fitness

Sport Factory to innowacyjny, podążający za aktualnymi trendami i najbogatszy program zajęć grupowych w Bydgoszczy!

 

Bungee Fitness

Nowatorskie zajęcia z użyciem elastycznych lin Bungee – niekwestionowany HIT na rynku fitness! Elitarna i innowacyjna metoda treningowa z niesamowitą energią, dająca poczucie lekkości i mnóstwo radości! Bungee Fitness jest przeznaczony dla każdej zdrowej osoby, osoby puszyste mogą się poczuć lekko. Przysiady, burpee, pompki, skoki dobrze wykonane, są dla Ciebie poza zasięgiem? Dzięki Bungee wykonasz te ćwiczenia bez ryzyka i przygotujesz się, aby w przyszłości robić je prawidłowo bez lin.
Zajęcia budują ogólną sprawność i wytrzymałość fizyczną. Podczas treningu pracują wszystkie partie ciała, a szczególnie gorset mięśniowy stabilizujący kręgosłup. Specjalne spodenki ochronne pomagają spalić tkankę tłuszczową z okolicy ud, pośladków i brzucha! Poczuj magię latania i odleć z nami w nowy wymiar formy! UWAGA! Na zajęcia wymagany jest osobny karnet! Szczegóły w recepcji klubu!

WYMAGANA WCZEŚNIEJSZA REZERWACJA!

Zobacz film o Bungee Fitness

 

Jumping® Fitness

Dowiedz się więcej o zajęciach Jumping ® Fitness na trampolinach.

Jumping ® Fitness

 

Strong®

Wierzysz w moc treningu funkcjonalnego, lubisz przekraczać własne granice, a muzyka jest tym, co Cię nakręca i motywuje? STRONG® to zajęcia dla Ciebie! Program łączy w sobie wysokiej intensywności trening interwałowy z perfekcyjnie zsynchronizowaną do każdego ruchu muzyką i ogromną dawką motywacji. Każdy trening to konkretne sekwencje ruchów oparte na podstawowych ćwiczeniach, takich jak: przysiady, wykroki, unoszenia, podpory, pompki, sprinty, wyskoki, zsynchronizowane z każdym dźwiękiem i połączone w jedną spójną całość. Dzięki programowi STRONG® poprawisz swoją zwinność, koordynację i szybkość, a także spalisz ogromne ilości kalorii i wyrzeźbisz mięśnie, czyniąc to z uśmiechem na twarzy. Trening jest mocniejszy niż Ci się wydaje, co sprawia, że szybciej osiągasz założone cele i chętnie na niego wracasz. Polecamy osobom średnio zaawansowanym i zaawansowanym.

 

Indoor Walking®

Lubisz chodzić, a nudzi Cię trening na bieżni elektrycznej na siłowni? Mamy dla Ciebie doskonałą alternatywę! Indoor Walking to grupowy trening na bieżniach mechanicznych napędzanych siłą nóg. Intensywny marsz pod górę połączony z ćwiczeniami wzmacniającymi to idealny sposób na pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej, ukształtowanie dolnych partii ciała oraz poprawę siły i wytrzymałości.
WYMAGANA WCZEŚNIEJSZA REZERWACJA!

 

TRX®

Jeśli potrzebujesz wyzwań koniecznie wypróbuj TRX! Jeśli dopiero jesteś na początku drogi – koniecznie wybierz TRX BASIC, gdzie nauczysz się podstaw. TRX to innowacyjny system ćwiczeń przy użyciu specjalnych taśm, które umożliwiają trening w różnych płaszczyznach nachylenia ciała względem ziemi. Program stworzony przez Amerykańskie Jednostki Specjalne w myśl zasady: „make your body your machine”. Wyzwanie, wszechstronność, funkcjonalność. Polecamy zwłaszcza jako przygotowanie do uprawiania wszelkich dyscyplin sportu.
WYMAGANA WCZEŚNIEJSZA REZERWACJA!

 

Kettlebells

ZAJĘCIA DLA ZAAWANSOWANYCH! Niezwykle skuteczny trening całego ciała z użyciem odważnika kulowego z uchwytem. Doskonale rzeźbi i wzmacnia mięśnie grzbietu, brzucha, pośladków i ud oraz mięśnie ramion i obręczy barkowej. W każdym ćwiczeniu z kettlebells angażujemy jednocześnie jak najwięcej partii mięśniowych, a co za tym idzie spalamy o wiele więcej kalorii niż podczas treningu na wyizolowane partie mięśniowe. Trening kettlebells staje się coraz bardziej popularny wśród kobiet, ponieważ budowa odważników sprawia, że wszystkie mięśnie trenują w perfecyjnej harmonii, czego efektem jest smukła i wysportowana sylwetka! Trening przeznaczony jest dla każdego pod warunkiem zachowania prawidłowej techniki ćwiczeń. Dlatego zanim wybierzesz się na zajęcia KETTLEBELLS koniecznie weź udział w zajęciach KETTLEBELLS BASIC, w czasie których nauczysz się podstaw tego treningu!

 

Tabata

Intensywny trening interwałowy podzielony na 4-minutowe serie, w czasie których przez 20 sekund ćwiczymy na swoich maksymalnych obrotach, po czym 10 sekund odpoczywamy. Interwałowy charakter treningu gwarantuje jeszcze większe ilości spalonych kalorii i poprawę wytrzymałości, a dodatkowo intensywnie podkręca nasz metabolizm. Wzmacnia serce, bardzo skutecznie redukuje tkankę tłuszczową, rzeźbi sylwetkę. Trening interwałowy jest stosowany od lat przez wielu trenerów, w celu maksymalizacji wyniku sportowego zawodników. Polecamy osobom średnio zaawansowanym i zaawansowanym

 

Factory

Dynamiczne ćwiczenia wzmacniające i kształtujące całe ciało, z wykorzystaniem różnych przyrządów: stepy, Bosu, piłki, hantle czy tubingi. Doskonałe rozwiązanie, aby w godzinę wyrzeźbić swoje mięśnie i jednocześnie spalić tkankę tłuszczową. Te zajęcia to wizytówka naszego klubu. Polecamy wszystkim bez względu na stopień zaawansowania.

 

Shape

Statyczne ćwiczenia wzmacniające i kształtujące mięśnie brzucha, pośladków i ud. Koncentracja na tych partiach mięśniowych oraz duża liczba powtórzeń gwarantują szybkie efekty w postaci wysmuklonych i zgrabnych nóg oraz płaskiego brzucha. Zajęcia polecamy wszystkim Paniom bez względu na wiek i stopień zaawansowania.

 

Power Pump

Specjalny program ćwiczeń ze sztangą, którego celem jest poprawa rzeźby całego ciała, z naciskiem na górne partie oraz poprawa wytrzymałości mięśniowej. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni dobór obciążenia i liczba powtórzeń każdego ćwiczenia, wykonywana w rytm dynamicznej muzyki. Polecamy również Panom.

 

Zumba®

HIT na rynku fitness! Taneczny, energetyczny i prosty choreograficznie trening – gorące latynoskie rytmy, doskonała zabawa i tysiące spalonych kalorii. Polecamy wszystkim, którzy lubią tańczyć, dobrze się bawić i spalać przy tym tkankę tłuszczową.

 

Boks

Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami techniki boksu prowadzone przez byłego zawodnika, a obecnie jednego z najlepszych trenerów boksu w Bydgoszczy Pawła Matuszewskiego. Mega spalanie, poprawa kondycji i solidna dawka adrenaliny w jednym! Polecamy wszystkim, którzy lubią porządnie się zmęczyć i potrzebują wyzwań.

 

Stretch & Mobility

Spięte barki, bóle pleców, przykurczone mięśnie – brzmi znajomo? Zależy Ci, aby być lepszym na sali treningowej jak i w życiu codziennym? Wpisz MOBILITY w swój stały harmonogram zajęć. Celem tego programu jest polepszenie ruchomości i elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów, co jest kluczowe w osiąganiu zamierzonych efektów treningowych w sposób bezpieczny i optymalny czasowo. Mobility w dużym skrócie to specyficzna odnowa biologiczna, która: przyspiesza regenerację, umożliwia progres (postęp) w treningu, zapobiega kontuzjom i urazom. Polecamy, a wręcz ZALECAMY WSZYSTKIM bez względu na stopień zaawansowania. Na zajęciach poznasz również ćwiczenia, które będziesz mógł wykonywać w domu, aby polepszyć swój komfort życia.

 

Joga

Wywodząca się z popularnej hatha jogi i ashtanga jogi JOGA FLOW, inaczej nazywana JOGĄ PRZEPŁYWU to odmiana polegająca na płynnym wykonywaniu pozycji wraz z przejściami i zintegrowanym oddechem. Zajęcia są przeznaczone dla każdego niezależnie od płci i wieku, gdyż zarówno przejścia jak i pozycje można modyfikować na wiele sposobów. Głęboki oddech przeponą zintegrowany z ruchem pozwala na rozluźnienie i odprężenie całego ciała. Uciskanie organów podczas wykonywanych pozycji pobudza je do pracy i lepszego funkcjonowania. Płynne przejścia pozycji stymulują krążenie krwi powodując, że natleniona krew żwawiej krążąc dociera do najodleglejszych komórek ciała. Z czasem zyskujemy spokój wewnętrzny i równowagę od razu po zajęciach jak i w codziennych sytuacjach życiowych. Joga Flow to siła i elastyczność, łagodność i miękkość, wytrzymałość i zdrowie.

 

Pilates

PILATES to doskonały trening na wysmuklenie sylwetki, uzyskanie płaskiego brzucha, pozbycie się dolegliwości związanych z bólem pleców i skorygowanie błędów postawy wynikających z siedzącego trybu życia. Połączony z ćwiczeniami rozciągającymi gwarantuje poprawę elastyczności, piękną rzeźbę całego ciała, a co za tym idzie lepsze samopoczucie i zdrowie. Polecamy a wręcz ZALECAMY WSZYSTKIM!

 

Zdrowy kręgosłup

Celem tych zajęć jest zapobieganie oraz usuwanie dolegliwości bólowych kręgosłupa , poprzez wykorzystanie starannie dobranych ćwiczeń wzmacniających, rozciągających, mobilizujących i równoważnych. Zajęcia dla wszystkich, zwłaszcza osób o siedzącym trybie pracy.

Określ swój cel

i wybierz swoje zajęcia

Pamiętaj! Najlepsze efekty osiągniesz uczestnicząc w różnych formach zajęć! Do Twojej dyspozycji są m.in. siłownia, fitness, jumping, bungee i wiele innych.