Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij

Fitness

Najbogatszy program zajęć grupowych w mieście, a w nim między innymi:

 

Jumping® Fitness
HIT na rynku fitness – licencjonowane zajęcia na specjlanych trampolinach. Doskonały trening dla brzucha, ud i pośladków, mnóstwo spalonych kalorii, a przy okazji niepowtarzalna zabawa przy energetycznej muzyce! Musisz spróbować!

 

Jumping® Fitness to unikalny program fitness przeznaczony dla wszystkich, niezależnie od wieku, płci i kondycji. Są to kombinacje ćwiczeń na specjalnie opatentowanych trampolinach.
Ćwiczenia są proste, dostarczają mnóstwo radości, uwalniają od stresu i przedewszystkim pomagają kształtować sylwetkę i spalają ogromne ilości kalorii!!!
Badania przeprowadzone przez NASA dowiodły, że podczas skoków na trampolinie, ludzie mogą zbudować do 68% więcej tkanki mięśniowej i uzyskać lepszą kondycję niż podczas normalnej sesji joggingu. Oznacza to, że zaledwie 10 minut skakania na trampolinie daje ten sam efekt co 30 minut biegu!!!

 

Tak więc do dzieła! WSKOCZ Z NAMI W MNIEJSZY ROZMIAR!
WYMAGANA WCZEŚNIEJSZA REZERWACJA!

 

ZOBACZ FILM z naszego pierwszego w Polsce Open Air Jumping® Party na ponad 50 trampolinach!!!

 



Indoor Walking®
Grupowy trening na bieżniach mechanicznych napędzanych siłą nóg. Idealny sposób na pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej, ukształtowanie dolnych partii ciała oraz poprawę siły i wytrzymałości.
WYMAGANA WCZEŚNIEJSZA REZERWACJA! 

Factory
Dynamiczne ćwiczenia wzmacniające i kształtujące całe ciało, z wykorzystaniem różnych przyrządów: step, Bosu, Reebok Coreboard, iO ball. Body ball oraz hantle i tubingi. Te zajęcia to wizytówka naszego klubu.

 

Shape
Statyczne ćwiczenia wzmacniające i kształtujące mięśnie brzucha, pośladków i ud. Koncentracja na tych partiach mięśniowych oraz duża liczba powtórzeń gwarantują szybkie efekty.

 

Power Pump
Specjalny program ćwiczeń ze sztangą, którego celem jest poprawa rzeźby całego ciała, z naciskiem na górne partie oraz poprawa wytrzymałości mięśniowej. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni dobór obciążenia i liczba powtórzeń każdego ćwiczenia, wykonywana w rytm dynamicznej muzyki. Polecamy również panom.

 

ABS
Trwające 25 minut ćwiczenia wzmacniające i kształtujące mięśnie brzucha. Pełna izolacja tej partii mięśniowej gwarantuje szybkie efekty. Polecamy również PANOM.

 

TRX®
Innowacyjny system ćwiczeń przy użyciu specjalnych taśm, które umożliwiają trening w różnych płaszczyznach nachylenia ciała względem ziemi. Program stworzony przez Amerykańskie Jednostki Specjalne w myśl zasady: „make your body your machine”. Wyzwanie, wszechstronność, funkcjonalność. Polecamy zwłaszcza jako przygotowanie do uprawiania wszelkich dyscyplin sportu.
WYMAGANA WCZEŚNIEJSZA REZERWACJA!

 

Fat Burner
Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej. Nauka prostej choreografii jako narzędzia do uzyskania odpowiedniego natężenia wysiłku, optymalnego do spalania tkanki tłuszczowej. Dbałość o właściwy dobór kroków oraz poziom tętna ćwiczących, pozwala liczyć na wymierne efekty w postaci zgubionych kilogramów.

 

Step
Dynamiczne zajęcia polegające na wchodzeniu na specjalną platformę – Step. Kroki łączone są w sekwencje, dzięki czemu zajęcia nie dopuszczają nudy i monotonii, a regularne uczestnictwo zaprocentuje redukcją tkanki tłuszczowej i poprawą wytrzymałości.

 

Step Basic
Wprowadzenie w tajniki Step-u – polecane osobom początkującym, dzięki, którym można w przyszłości czerpać moc korzyści i radości z regularnych zajęć Step-u.

 

Zumba®
HIT na rynku fitness! Taneczny, energetyczny i prosty choreograficznie trening – gorące latynoskie rytmy, doskonała zabawa i tysiące spalonych kalorii.

 

Boks
Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami techniki boksu.

 

Pilates
Trening składający się z ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi, którego istotą jest poprawa elastyczności , siły i świadomości własnego ciała.

 

Zdrowy kręgosłup
Celem tych zajęć jest zapobieganie oraz usuwanie dolegliwości bólowych kręgosłupa , poprzez wykorzystanie starannie dobranych ćwiczeń wzmacniających, rozciągających, mobilizujących i równoważnych. Zajęcia dla wszystkich, zwłaszcza osób o siedzącym trybie pracy.

 

Stretch
Niezbędne po każdym treningu 25 minut ćwiczeń rozciągających całe ciało, połączonych z relaksacją i wyciszeniem.

 

Joga
Joga, to w dosłownym tłumaczeniu jedność ciała, umysłu i jaźni. Redukuje stres, wycisza i zapewnia stabilność emocjonalną, wspomagając przy tym regulację procesów trawiennych, hormonalnych i oddechowych. Joga to elastyczne, mocne, sprężyste i przede wszystkim zdrowe ciało!

 

Tabata
Wysoko intensywny trening interwałowy. Prawidłowo wykonany poprawia wydolność i spala olbrzymie ilości kalorii i niesamowicie przyśpiesza metabolizm. Polecamy wszystkim, którzy nie mają dużo czasu i chcą mocno zmęczyć się w godzinę.

 

Kettlebells
ZAJĘCIA DLA ZAAWANSOWANYCH! Niezwykle skuteczny trening całego ciała z użyciem odważnika kulowego z uchwytem. Doskonale rzeźbi i wzmacnia mięśnie grzbietu, brzucha, pośladków i ud oraz mięśnie ramion i obręczy barkowej. W każdym ćwiczeniu z kettlebells angażujemy jednocześnie jak najwięcej partii mięśniowych, a co za tym idzie spalamy o wiele więcej kalorii niż podczas treningu na wyizolowane partie mięśniowe. Trening kettlebells staje się coraz bardziej popularny wśród kobiet, ponieważ budowa odważników sprawia, że wszystkie mięśnie trenują w perfecyjnej harmonii, czego efektem jest smukła i wysportowana sylwetka! Trening przeznaczony jest dla każdego pod warunkiem zachowania prawidłowej techniki ćwiczeń. Dlatego zanim wybierzesz się na zajęcia KETTLEBELLS koniecznie weź udział w zajęciach KETTLEBELLS BASIC, w czasie których nauczysz się podstaw tego treningu!

Określ swój cel

i wybierz swoje zajęcia

Pamiętaj! Najlepsze efekty osiągniesz uczestnicząc w różnych formach zajęć!